Privítaj jar so zľavou 30% na Under Armour. V košíku zadaj kód JARO30 a urob si radosť novým kúskom oblečenia. Neplatí na už zľavnený tovar.
0 0,00 €

Vrátenie tovaru

Ako postupovať, keď váš nákupný tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v rámci legálnej 14-dňovej lehoty?

Pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu máte právo na vrátenie tovaru v zmysle § 53 ods. 7 Občianskeho zákonníka v lehote 14 kalendárnych dní od doručenia zásielky bez uvedenia dôvodu alebo žiadosti o výmenu.

Odporúčame vrátiť tovar nepoškodenému a nesmie byť špinavý, ako je make-up, deodorant a pot! Mala by obsahovať pôvodné neoznačené menovky. Najlepšie je vrátiť tovar do pôvodného obalu. Vráťte tovar dobre, aby ste predišli poškodeniu počas prepravy. Ak tieto podmienky nie sú splnené, čiastka, ktorá sa má vrátiť, môže byť znížená.

Vrátenie tovaru

Ak tovar nie je pre vás vhodný, vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy a odošlite ho späť. Vráte dobre vrátené tovary, aby ste predišli poškodeniu počas prepravy. Peniaze za vrátený tovar budú zaslané na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu. Náklady spojené s vrátením tovaru znáša kupujúci. Peniaze nevraciame v hotovostné ani poštovou poukážkou.

Formulár vrátenie tovaru (PDF)

Pôvodné balenie tovaru

Obal nie je predmetom kúpy alebo časti zakúpenej položky. Môžete vyskúšať tovary, ale nemali by byť zrejme odolné voči opotrebovaniu. Je potrebné zohľadniť náklady, ktoré spoločnosť UA STORE Plus s.r.o. s opätovným zavedením a ktoré môžu byť potrebné na úhradu. Tieto náklady sa zaobchádza individuálne a môžu sa kompenzovať sumou vráteného tovaru.

Adresa pre zasielanie tovaru:

STORE Plus
Křemešnická 650
393 01 Pelhřimov
Česká Republika

V žiadnom prípade neposielajte tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.


Reklamácia tovaru

Reklamácie je možné uplatniť až do 24 mesiacov od prijatia tovaru. Ak sa tovar javí ako chybný, reklamácia sa musí uplatniť bezodkladne. Ďalšie použitie tovaru môže viesť k zhoršeniu vady, k zhoršeniu kvality tovaru a môže byť dôvodom na odmietnutie reklamácie. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, čistý, suchý a hygienicky bezpečný. Pri podávaní reklamácie pošlite spolu s tovarom doklad o kúpe (faktúru) a vyplnený formulár žiadosti.

Reklamačný formulár (PDF)

Adresa pre zasielanie tovaru:

STORE Plus
Křemešnická 650
393 01 Pelhřimov
Česká Republika

Zobrazení stránek pro mobilní zařízení: